Przed nami kolejna edycja jednej z najważniejszych konferencji w branży digital – Forum IAB 2025. W tym roku Złotą Załogę będzie reprezentował Wincenty Kokot, business development director.
O czym będziemy rozmawiać tym razem?
Tegoroczna edycja odbędzie w dniach 4-5 czerwca w Warszawie, a towarzyszyć jej będzie hasło: „Zintegrowana przyszłość”. Prelegenci opowiedzą o tym, jak poszukiwać harmonii i wzrostu w świecie, w którym codziennie następują dynamiczne zmiany, a człowiek i technologia wciąż się docierają. Odniosą się także do problemów i wyzwań obecnych w sektorze komunikacji oraz opowiedzą o tworzeniu rozwiązań definiujących jego przyszłość.
Jak zawsze, będą to dwa dni pełne inspiracji, wymiany doświadczeń i praktyk oraz odkrywania najnowszych marketingowych trendów. Nie bez przyczyny Forum IAB to jedna z najważniejszych konferencji branżowych w Polsce. W końcu to miejsce, w którym od wielu lat liderzy digital marketingu dzielą się wiedzą i inspiracjami, kształtując cyfrowy świat.
Reprezentacja GoldenSubmarine na Forum IAB
Stało się firmową tradycją, że co roku co najmniej jeden nasz przedstawiciel występuje z prelekcją na tym wydarzeniu. Tym razem GoldenSubmarine reprezentował będzie Wincenty Kokot. Spotkacie go już pierwszego dnia, i to na scenie głównej (!), z prezentacją pt.: „Make work at an agency great again!”.
Opowie o tym, jak pracuje się w marketingu w 2025 r., ale w dość nieszablonowy sposób. Wyjątkowo skupi się nie na problemach, a na tym, jakie wartości może dać praca w takim miejscu. Spróbuje przypomnieć wszystkim, jak ciekawa i twórcza może być.
Wincenty w świecie komunikacji obecny jest już od 15 lat, więc ma sporo doświadczenia, którym chętnie się dzieli z innymi. Na pokładzie Złotej Łodzi odpowiada za rozwój biznesu agencji. Wierzy, że to właśnie dobre relacje między Agencją i Klientem przekładają się na skuteczną i jakościową komunikację z Konsumentem.
Miał już przyjemność być prelegentem na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in.: „Panoramie reklamy magazynu Press”, „Polzak Marketing” czy „I love marketing”. Pojawił się także kilkukrotnie na wcześniejszych edycjach Forum IAB, gdzie wygłosił wysoko oceniane prezentacje m.in. o rosterach przetargowych oraz o roli przetargów w branży.
Serdecznie zapraszamy do zakupu biletów na stronie: https://forumiab.pl/
Obiecujemy, że będzie warto!